HTML

Anroidról

Androidról minden.

Friss topikok

  • ezek137: No hát kérésednek eleget téve megnéztem azt a csodát... :) A program platformfüggetlenül bugos! iP... (2010.07.22. 19:08) App mustra - iwiw
  • ezek137: @pacska: No akkor egy olvasód már tutira van... igaz egyelőre kitartok az iPhone mellett (tudom er... (2010.07.15. 15:24) Első poszt

Archívum

2010.07.14. 18:02 pacska

Első poszt

Üdv mindenkinek a blogon.

Viszonylag kezdő androidos vagyok (alig 1 hónapja szereztem meg az első telefonomat), egy HTC Desire boldog tulajdonosa. Azzal a céllal nyitottam ezt a blogot, hogy megpróbáljak tájékoztatni minden érdeklődőt az aktuális Android hírekről, appokról és mindenről ami a témához kapcsolódik.

Hamarosan...

3 komment

Címkék: hírek anrodid appok


A bejegyzés trackback címe:

https://androidok.blog.hu/api/trackback/id/tr502151815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ezek137 2010.07.15. 15:07:57

Hmmm...

Határmentén él, nem rég lett Dezije, Pacska a neve... gyanús vagy te nekem! :)

Hajrá a bloggal!

Üdv P. Peti

(ha mégsem te lennél az akire gondolok, akkor bocs :) )

ezek137 2010.07.15. 15:24:58

@pacska: No akkor egy olvasód már tutira van... igaz egyelőre kitartok az iPhone mellett (tudom eretnek :) )
süti beállítások módosítása